2018. április 20., péntek

Hofi Géza: “Jó, mert szemtől szembe kell kiállni”


1996. március 14-én megjelent Kurír beszélgetést közölt Hofi Gézával, amiben a humoristát a férfias sportokról is kérdezték.
– Mintha vonzódna a kemény sportokhoz. Egy lemezének Második menet volt a címe, azon bokszolóként jelent meg…
– Amikor gyerek voltam, szívesen verekedtem. Na persze csak törvényes keretek között, edzéseken – mondja Hofi Géza.
– Az ízlés nem változott, ha egy lánynak ma akar tetszeni a férfi, lejár gyúrni. Én dzsúdóztam, néha kosaraztam. Olyan semmilyen szinten. Most is szeretem még a bunyós dolgokat. Talán mert sok haverom csinálja. Jó, mert szemtől szembe kell kiállni. Férfias. S hasonlít is az én műfajomhoz. Bemegy az ember a szőnyegre vagy a színpadra, és egy a fontos, a győzelem. Persze lehet, hogy kiütnek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.