2011. október 22., szombat

Az MTV új műsorait simán legyalázta Hofi kabaréjának ismétlése

Obersovszky Péter vasárnap kora esti politikai műsora, a Lényeg, lényegében már az első adással megbukott, mindössze 151 ezren nézték
Az MTV új műsorstruktúrájának első produkciója, Borbás Mária szombat délutáni gasztroműsora, a Gasztroangyal a teljes népesség körében 232 ezer nézőt vonzott. Obersovszky Péter vasárnap kora esti politikai műsora, a Lényeg, lényegében már az első adással megbukott, mindössze 151 ezren nézték.
Az eddigi legsikeresebb produkció a Magyarország, szeretlek! című új honismereti vetélkedő, ami a vasárnapi főműsoridőben a teljes lakosság körében 640 ezres nézettséget hozott. Az igazsághoz tartozik, hogy a Lényeg és a Magyarország, szeretlek! első adása nehéz környezetbe került, vele szemben az RTL Klubon az X-Faktor tehetségkutató műsort sugározták.
A Maradj talpon! műveltségi vetélkedő hétfői induló adására 310 ezren voltak kíváncsiak, vele szemben a TV2-n és az RTL Klubon 2,1 millióan nézték a híradókat. A kedden indult új filmsorozatra, a Kennedy családra 410 ezren kapcsoltak, utána D. Tóth Kriszta talkshow-ját, a DTK-t 332 ezren nézték. A Hacktion című magyar krimisorozat szerda esti első adása 276 ezres nézettséget produkált.
Egy héttel korábban az MTV este nyolctól Hofi Géza-kabarét adott, azt 894 ezren nézték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.